Biznes

Dobrze wyszkolony, zaangażowany zespół pracowników jest jedną z największych wartości firmy, zwiększających znacząco jej konkurencyjność.

Narzędzia treningowe, które odpowiadają na potrzeby szkoleń w firmach

Podejście Nonviolent Communication (NVC) zastosowane w biznesie pozwala nawiązać lub wzmocnić relacje międzyludzkie, tak aby stały się bardziej satysfakcjonujące dla każdej ze stron.

Pracownicy, którzy wzięli udział w szkoleniu NVC zauważają, że podstawą skutecznej komunikacji jest słuchanie drugiej osoby i umiejętność autentycznego wyrażania swoich potrzeb. Istotne jest, że taki sposób bycia z drugim człowiekiem nie ogranicza się jedynie do zespołu pracowników. Jeśli pracownicy kontaktują się ze sobą uwzględniając zasady NVC, podobnie będą kształtowały się rozmowy z klientami. Klienci czują się wówczas wysłuchani i zrozumiani, a to dodatkowa korzyść, która odzwierciedla się w relacjach wewnątrz firmy, jak i w kontaktach biznesowych.

NVC podkreśla :

  • wspólne dla wszystkich ludzi wartości,
  • uczy jak używać języka w taki sposób, aby podczas wymiany zakładać dobrą wolę wszystkich rozmówców,
  • pokazuje jak utrzymać wewnętrzną równowagę, dzięki której pojawia się poczucie siły, satysfakcji i możliwy staje się pogłębiony kontakt z samym sobą i ludźmi wokół nas,
  • uczy jak budować satysfakcjonujące relacje, w których potrzeby wszystkich mogą być zaspokojone.

Ogólne cele szkoleń:

  • wykluczenie komunikatów blokujących porozumienie,
  • dostrzeganie ważnych potrzeb, które ukryte są za trudnymi komunikatami,
  • udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej,
  • rozwiązywanie konfliktów w zespole,
  • poprawienie efektywności komunikacji w zespole,
  • zapewnianie klienta, o tym że jest wysłuchany i zrozumiany,
  • wyrażanie efektywnych próśb i odpowiadanie na nie,
  • zadbanie o siebie i o swoje potrzeby w zespole.

Przykładowe tematy szkoleń :

1.Rozwiązywanie konfliktów.

2.Efektywna komunikacja w firmie.

3.Jak dbać o siebie w obliczu stresu.

4.Jak odczytywać niejawne potrzeby klientów.

5.Trudne rozmowy z klientami.

Trener: 

Współpracujemy tylko z certyfikowanymi trenerami, z wieloletnim doświadczeniem z całej Polski. Dobór trenera jest uzależniony od zgłoszonych potrzeb Państwa firmy.

Zapewniamy

Kompleksową organizację szkoleń, w skład której wchodzą:

  • dopasowanie szkolenia do potrzeb Państwa firmy (szkolenia kilkugodzinne, jedno lub dwudniowe, cykle szkoleniowe),
  • wybranie najlepszego trenera w Polsce, który przeprowadzi szkolenie tak by zaspokoić wszystkie Państwa zapotrzebowania,
  • zapewnienie trenerowi noclegu,
  • pokrycie kosztów transportu trenera,
  • catering uwzględniający Państwa wymagania (np.: wegetariański, wegański, etc.)

Zapraszamy:

Proponowane przez nas szkolenia są „szyte na miarę”. Zapraszamy na spotkanie podczas, którego omówione zostaną szczegółowo potrzeby i trudności pojawiające się w Państwa firmie. Na podstawie zebranych informacji przygotowana zostanie oferta odpowiadająca na konkretne zapotrzebowania. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 506-007-723.