Dobrze wyszkolony, zaangażowany zespół pracowników jest jedną z największych wartości firmy, zwiększających znacząco jej konkurencyjność.
Narzędzia treningowe, które odpowiadają na potrzeby szkoleń w firmach
Podejście Nonviolent Communication (NVC) zastosowane w biznesie pozwala nawiązać lub wzmocnić relacje międzyludzkie, tak aby stały się bardziej satysfakcjonujące dla każdej ze stron.
Pracownicy, którzy wzięli udział w szkoleniu NVC zauważają, że podstawą skutecznej komunikacji jest słuchanie drugiej osoby i umiejętność autentycznego wyrażania swoich potrzeb. Istotne jest, że taki sposób bycia z drugim człowiekiem nie ogranicza się jedynie do zespołu pracowników. Jeśli pracownicy kontaktują się ze sobą uwzględniając zasady NVC, podobnie będą kształtowały się rozmowy z klientami. Klienci czują się wówczas wysłuchani i zrozumiani, a to dodatkowa korzyść, która odzwierciedla się w relacjach wewnątrz firmy, jak i w kontaktach biznesowych.
NVC podkreśla :
- wspólne dla wszystkich ludzi wartości,
- uczy jak używać języka w taki sposób, aby podczas wymiany zakładać dobrą wolę wszystkich rozmówców,
- pokazuje jak utrzymać wewnętrzną równowagę, dzięki której pojawia się poczucie siły, satysfakcji i możliwy staje się pogłębiony kontakt z samym sobą i ludźmi wokół nas,
- uczy jak budować satysfakcjonujące relacje, w których potrzeby wszystkich mogą być zaspokojone.
Ogólne cele szkoleń:
- wykluczenie komunikatów blokujących porozumienie,
- dostrzeganie ważnych potrzeb, które ukryte są za trudnymi komunikatami,
- udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej,
- rozwiązywanie konfliktów w zespole,
- poprawienie efektywności komunikacji w zespole,
- zapewnianie klienta, o tym że jest wysłuchany i zrozumiany,
- wyrażanie efektywnych próśb i odpowiadanie na nie,
- zadbanie o siebie i o swoje potrzeby w zespole.
Przykładowe tematy szkoleń :
1.Rozwiązywanie konfliktów.
2.Efektywna komunikacja w firmie.
3.Jak dbać o siebie w obliczu stresu.
4.Jak odczytywać niejawne potrzeby klientów.
5.Trudne rozmowy z klientami.
Trener:
Współpracujemy tylko z certyfikowanymi trenerami, z wieloletnim doświadczeniem z całej Polski. Dobór trenera jest uzależniony od zgłoszonych potrzeb Państwa firmy.
Zapewniamy
Kompleksową organizację szkoleń, w skład której wchodzą:
- dopasowanie szkolenia do potrzeb Państwa firmy (szkolenia kilkugodzinne, jedno lub dwudniowe, cykle szkoleniowe),
- wybranie najlepszego trenera w Polsce, który przeprowadzi szkolenie tak by zaspokoić wszystkie Państwa zapotrzebowania,
- zapewnienie trenerowi noclegu,
- pokrycie kosztów transportu trenera,
- catering uwzględniający Państwa wymagania (np.: wegetariański, wegański, etc.)
Zapraszamy:
Proponowane przez nas szkolenia są „szyte na miarę”. Zapraszamy na spotkanie podczas, którego omówione zostaną szczegółowo potrzeby i trudności pojawiające się w Państwa firmie. Na podstawie zebranych informacji przygotowana zostanie oferta odpowiadająca na konkretne zapotrzebowania. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 506-007-723.